• 0

    posted a message on Firestrike [CLAN]
    Application form

    Ign:Mr_Vader_1
    Why do you want to join? :cuz I wanna be in a clan der
    Do you have good ideas? : fighting ofc
    Do you think you can help the clan? :well of course!!!
    Have any ideas for the OP? :what's an OP
    Do you have skype? :hmm not sure...
    If so, skype name:Mr_Vader_1
    Age:15
    *Real name: Kyle
    Where do you see yourself in this clan in one week? : Assisstant Presidant
    Timezone:
    How active are you? :Once I'm ungrounded I'm on everyday
    Do you promise not to grief? : aww do I have to? Okay,,I Promise
    Do you understand the rules? :there are rules? Oh yeah I remember! Yes I do understand
    Will you be able to install Sdk's guns mod? : I guess Lolz
    Are you familiar with SDK's guns and can use them correctly? : yep
    WIll you be productive? : yeah I guess
    Will you be mature? : only when I have to be XD... Yes I will be mature :tongue.gif:
    Will you whine and cry if you are killed in a pvp server? I don't die...
    Skills:fighting and sneak attacks..
    Anything else you want us to know I'm beastly in the battlefield.
    Posted in: Clans
  • 0

    posted a message on Zyntax's Server is a Scam.
    WHY IS MINECRAFT DOWN >.<
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • 0

    posted a message on Linx! - PVP | Survival | 24/7 | Semi-Vanilla | White-listed
    In-Game Name:
    Mr_Vader_1

    Strengths:
    Building Defense systems, PVPing, . . .that's about it O.o

    What generation of Minecraft were you born in? (ex: alpha 1.0):
    Hmmm.....I don't know but i've been playing for about a year and a month....I think..

    How did you pay for your Minecraft membership?:
    I had to pay with my own money -.- which came from washing cars -.-...

    Have you ever killed another player in a PVP server?:
    Of COURSE! I am a Dedicated member of EternitysEnd.net XD

    Have you ever killed another player in a non-PVP server?:
    On accident....It was his own fault for being in the hole my garbage can was about to be placed in [lava if you couldn't figure it out -.-]

    Have you ever completely ignored your health meter?:
    Not really, no. I freak out when it gets low.


    What's your education?:
    Of Minecraft? Otherwise it's High School but for Minecraft i have watched many a Let's Play.

    Do you laugh out loud? :
    While playing Minecraft? All the time..Sadly..-.-

    Will it blend?:
    Duhhh i ain't no average joe i know that it'll blend..I'm sort of offended you would even ask me such a thing. :sad.gif:

    Would you consider yourself l33t?:
    What's a l33t?

    If you discovered an entrance into a cave, explored it for hours on end until you could not carry any more diamonds, gold, or iron ore,
    then tried to find an exit to the surface, but suddenly ambushed by a skeleton, shooting an arrow at you, making you fall into lava, killing you, and burning all your things, what would your next actions be?:
    I'd probably freak out for about 5minutes, get over it and go beat the living..poop >.>...out of that skellie >.<
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • 0

    posted a message on Zyntax's Server is a Scam.
    lalala I LOVE MUDKIPZ :Sheep:
    :VV: DIE SHEEP
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • 0

    posted a message on Zyntax's Server is a Scam.
    Lol alien...are you kidding?
    You are retarded...esper would Neva do such a thing :[ ]
    so I declare WAR upon you sir!! Eat my TNT :tnt: :tnt: :tnt: :tnt: :tnt: :tnt: :tnt: :tnt: :tnt:
    >:ohmy.gif:
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • 0

    posted a message on Beta server[factions/no rules what so ever] NEW!! need staff
    'i wana join'
    IGN:Mr_Vader_1
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • 0

    posted a message on **Eternitys End**,pvp,Tournys towns/clans,Arena!,50SLOT!
    Woooot hope i get accepted..
    Age:15
    Country:usa ftw
    Ideas for server: EPIC CLAN BATTLES :biggrin.gif: (like project art of war's thread)
    Ever been banned?: once but only because i tried to make my own server and was testing out the commands.(yeah i know epic fail..i banned myself FML)
    Other info: uh my names Kyle and ive been playing minecraft for about 6 months..absolutely love the game and am interested in clan battling
    IT BRINGS OUT THE BEAST WITHIN XD
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • 0

    posted a message on Zyntax's Server is a Scam.
    hey broomstick and herpthatderp just stfu and gtfo griefers

    Mod edit: This was unnecessary, especially with immature attitude.
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • 0

    posted a message on Zyntax's Server is a Scam.
    Quote from Drepic26 »
    help! i was riding in a mine cart and suddenly i couldn't get out. i logged out and now it wont let me log back in! it just says "logging in" till it times out! HELP!

    lol drepic i know your problem well.....im having the same prob...again -.-
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • 0

    posted a message on Zyntax's Server is a Scam.
    UGHH i cant get passed the "Logging In..." page
    FML -.-
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • 0

    posted a message on Zyntax's Server is a Scam.
    If your not going to update it then how do i get on lol
    IM NOT GOOD WITH THIS DOWNGRADING STUFF OR WHATEVER
    inform me PLOX
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • 0

    posted a message on Zyntax's Server is a Scam.
    Wtf..is the server down or something?
    I CANT GET ON AND I AM SUFFERING GREATLY :sad.gif:
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • 0

    posted a message on Zyntax's Server is a Scam.
    WTF krush? You BANNED me??
    Not Cool -.- I didn't even do anything...
    Posted in: Minecraft Survival Servers (archive)
  • To post a comment, please or register a new account.